• جارتى الشرموطة
    ,عرب نار . قصص سكس , سكس حصان, سكس حيوانات, سكس سحاق, xnxx ,

    قصص سكس خلفى نيك جارتى المحرومة من المتعة الساخنة

    قصص سكس خلفى نيك جارتى المحرومة من المتعة الساخنة قصص سكس نكت. جارتى الشرموطة فى. طيزها لاول مرة قصص سكس ساخن نار جارتى فى منتصف الليل تطلب من مساعدتها .قصص سكس عربى

    من حوالي خمستاشر سنة كان عندنا جارة كنت بقول لها طنط ليلى
    وكانت وقتها حوالي أربعين سنة كانت وسط في كل حاجة بس لسه ما اتجوزتش
    المهم جالها عريس غني وسافرت معاه الخليج في الوقت ده وانقطعت أخبارها
    من كام شهر لقيت حد بيتصل بيا
    الو…. مين معايا
    قولت… مين اللي معايا حضرتك اللي متصلة
    قالت لي… أوعى تكون إبراهيم
    استغربت… حضرتك تعرفيني
    يخرب عقلك انت نسيتني
    (انا قولت واحدة وبتهزر فقفلت)


    ,صور سكس , صور بزاز , افلام نيك , ءىءء, سكس حيوانات, سكس كلاب,

    ياواااد انت بتقفل في وشي انت فاكر طنط ليلى جارتكم
    انا برضو مش فاكر… طنط ليلى مين
    ردت بسرعة يخص عليك ده انت يا واد حضرت فرحي وانت صغير
    … بعد شوية افتكرت
    طنط ليلى… معلش ازي حضرتك معلش انا قولت حد بيعاكس
    ردت… لا زعلت منك كده تنسى صوتي
    قولت لها لا بس كنت مش مركز كان عندي شغل
    … كبرت يا واد… بقيت بتشتغل فين
    حكيت لها اني شغال في شركة ملابس في الإدارة
    سألت على اهلي فهمتها انهم مسافرين بره واني عايش لواحدي الفتره دي


    ,سكس مصرى, سكس اجنبى, سكس اغتصاب, سكس ام وابنها, افلام نيك عربى,

    ردت يا حرام.. كده يسيبوك لواحدك
    قولت لها معلش بقى وأخبار حضرتك ايه
    قالت لي انها رجعت مصر وأنها ساكنة جنبي كمان بعدي بشارع كده
    قعدنا نتكلم بتاع ساعة كده في الاخر لقيتها بتقولي
    لا انا لازم اشوفك كده واطمن عليكم
    انا بكره هكون في كافية جنب البيت ممكن نتقابل هناك
    قولت لها ماشي مفيش مشكلة
    رحت المكان وقبل الميعاد و كنت لابس عادي يعني
    طلبت قهوة واستنيت


    ,سكس محجبات, عرب نار, نيك عربى, سكس محارم, سكس امهات,




    تعليقك

  • الطالبة الشرموطة والمعلم

    النهاردة معانا قصة سكس لمدرس جغرافيا مع دينا تلميذته في ثانوي في أوضة الدرس أحلى تجربة جنسية ممكن مدرس و طالبة يمروا بيها .

    قصة مدرس الجغرافيا و دينا

    انا مدرس جغرافيا عمري دلوقتي 45 سنة اجمل قصة في حياتي كانت من 20 سنة كان عمري وقتها 25 سنة والمثير في القصة ان بطلتها بشوفها كتير لحد دلوقتي هي وجوزها وأحياناً بنتكلم ونظراتنا بتفضح اللي بنفكر فيه ساعة ما بنشوف بعض رغم انها دلوقتي عمرها 36 سنة .

    , نسوانجى. صور سكس متحركة. صور نيك. صور سكس , عرب نار, قصص سكس , ءىءء,

    كان وقتها عمري 25 سنة وهي 16 كنت مدرس شاب وبدي دروس خصوصية كنت شيك ووسيم وشغال دروس كويس بس طوب عمري خجول ودايركت ومليش في البنات ولا السجاير ولا الخروجات مهتم بمستقبلي ودراستي وشغل وبس ودة خلي بنات الدرس كلهم بيجرو ورايا خصوصا ان كلهم أدبي ومتبرمجين على فكرة انها تصطاد عريس وان اكبر انجاز في حياتها ممكن تحققه انها تتجوز , بس انا ساعتها مكنتش فاهم تصرفاتهم من سذاجتي وقلة خبرتي في اي أمور متعلقة بالبنات والستات , كانت دينا طالبة من ضمن طالبات كتير بس كانت مميزة جدا بالنسبة لي كات رغم سنها الصغير جسم مدام متفجر الأنوثة بمعنى الكلمة مش جميلة اوي لكن كل ملامحها و وحركاتها ومشيتها وصوتها فيها انوثة و اغراء حتى ثقتها بنفسها ونظراتها الواثقة مكنتش بقدر ابداً ازعق لها حتى لما متذاكرش , كنت ببقى بشرح ولو عيني جت في عينها برتبك من نظراتها .

    ,سكس حصان, سكس كلاب, سكس حيوانات,سكس. افلام سكس, افلام نيك.سكس محارم,

    قبل إمتحانات آخر السنة بشهر كانت كل المدارس خلاص محدش بيروحها وكنا شغالين في المراجعة وكدة وبعملهم امتحانات وهي كانت مستواها ضعيف ومعظهم كانو كدة , بنات ملهاش في التعليم ولا المذاكرة بياخدو شهادة عشان يتجوزو شباب جامعي مش دبلومات ولا صنايعية , المهم كانت دينا من ضمن أضعف المستويات ومحضرتش حصتين ورا بعض كمان فقولت لزمايلها هي مالها قالولي جدتها تعبانة , ولقيت مامتها بتتصل بيا على التليفون وبتقولي عايزاها تعوض الحصتين دول فقولتلها تجيلي يوم الجمعة الساعة 9 الصبح وكنت هديلها لوحدها ودة كان الطبيعي اللي هعمله مع اي بنت بس كانت جوايا مشاعر مختلفة وقتها متوتر وقلقان اني هقعد معاها وفي نفس الوقت فرحان و بتخيل اني بمارس معاها اي حاجة جه يوم الجمعة وروحت الأوضة وفتحت وبعد دقايق هي وصلت ودخلت عليا وقعدت وهي بتقولي صباح الخير يا استاذ احمد .

    ,نسوانجى. ءىءء, عرب نار, سكس اخ واخته, سكس امهات, سكس كلاب,

    كانت يومها قمة في الإثارة لابسة جيبة ضيقة وهي قاعدة فخادها مرسومة وبلوزة فوق ضيقة على صدرها وحاجة ميكب خفيف وطبعا نظرتها وابتسامتها كالعادة تجنن اي راجل , بدأنا شرح وهي قاعدة تقرب مني بوشها وتمسك مني القلم وتتدلع وانا في حالة انهيار وكان واضح انها متعمدة وواضح كمان انها خبيرة بس مش عارف هي عايزة ايه , ومكانتش مركزة في الشرح ولا عارفة حاجة وبعد نص ساعة كان فعلا زبي واقف وكل شوية بعدله و ريحنا خمس دقايق وانا قاعد اقرا في الكتاب وهي بتغني وتهز رجلها .

    ,سكس حيوانات, افلام سكس, قصص سكس,سكس حصان,

    قالت لي فجأة استاذ احمد انت مش متجوز ليه لحد دلوقتي ؟ المفروض كنت ازعقلها بس قولتلها عادي يعني هو انا عجزت قالتلي انت ممكن تتجوز طالبة من اللي عندك ؟ قولت لها معرفش حسب الظروف محدش عارف النصيب فين ؟ قالت لي هو الواحد بيتجوز الواحدة اللي هو عايزها ؟ قولت لها ازاي يعني ؟ قالت لي وهي بتضحك اللي هو عايزها يا استاذ احمد هي دي عايزة شرح ايه يا اخواتي الراجل دة ؟ قولت لها يا بت اتأدبي فضحكت وقالت لي هو حد جاي دلوقتي قولت له لأ ؟ فقالت لي طيب ثانية واحدة وخرجت وانا ببص على طيزها وقفلت باب الشقة وجت . وقعدت وقالتلي هو يا استاذ احمد المتجوزة بترقص لجوزها ؟ انا قولت اجاريها في




    تعليقك
  • نيك خالتى

    قصص سكس محارم نيك خالتى بعد التحرش بطيزها فى الاتوبيس , قصص سكس مصرية مع ابن اختها الهايج ركبت اتوبيس وهو مدكر زبه فى طيزها , قصص سكس نيك محارم مع خالتى بدءت فى الاتوبيس وانتهت بالنيك على السرير قصص سكس ساخنة افلام نيك


    ,افلام نيك , سكس امهات, سكس محارم, صور سكس, صور كس,صور بزاز,قصص سكس نيك,

    اسمى عمر و عمرى الآن 30 سنة هذه القصة التى احكيها حقيقة حدثت لى يوم كان عمرى 14 سنة و كان كل خبرتى فى الجنس هو العادة السرية طلبت منى فى هذا اليوم خالتى و اسمها سهير و تسكن فى الحوامدية جيزة اتت لزيارتنا حيث منزلنا قرب مستشفى ام المصريين و طلبت منى ان اذهب معها لوسط البلد حيث انها تريد ان تتسوق المهم انا نزلت معاها و ركبنا اتوبس 666 من امام مستشفى ام المصريين كان الاتوبيس زحمة و كوم لحم راكب فوق بعضه طلبت منى ان اقف ورائها حتى لا يضايقها احد نسيت اوصف لكم خالتى طيظها كبيرة و مدورة ممتلئة الجسم بيضاء البشرة واسعة العينين تضع كحل دائما و ترتدى عباية ستان سوداء يضهر حد الكلوت بتاعها دائما من العباية انا ما كانش فى نيتى حاجة بس لما وقفت وراها و حسيت بلحم طيظها الطرى زبى وقف زى العامود انا زبى مش كبير حوالى 14 سم بالكتير بس تخين المهم انا زبى وقف و دخل بين فلقتين طيزها هى شوية و حسيت بيها بتشدنى عليها و تضغط نفسها عليا و
    ,صور سكس متحركة, سكس عربى, تحميل افلام سكس, افلام سكس نيك, موقع نيك عربى,

    زبى بيحك على خرم طيظها من فوق العباية لحد ما نزلت فى هدومى المهم كان شكلنا عار و احنا ماشيين فى الشارع انا بنطلونى غرقان مكان زبى و هى طيظها غرقانة قالت لى هنمشى فى الشارع ازاى دلوقتى اقول لك تعال ناخد تاكسى و نرجع عندكم البيت قلت و الحاجات يا خالتو قالت مش النهاردة هبات عندكو و بكرة اشتريها بس ايه اللى انت عملته ده يا واد يا عمر بقى انا اوقفك ورايا عشان محدش يدقر فيا اوم تدقر انت انكسفت جدا و وشى احمر و قلت لها آسف يا خالتو قالت بلا خالتو بلا نيلة بقى المهم روحنا عندى البيت و امى كانت ف السوق و ابويا ف الشغل ما حدش لاحظ حاجة دخلت الحمام و استحميت و غيرت و كلمت واحد صاحبى عن اللى حصل فى الاتوبيس و طبعا ما قلتش انها خالتى قلت واحدة واقفة قدامى صاحبى قال دى ساحت و استلذت بيك يا باشا لو كنت نزلت معاها يمكن كنت عملت اوين معاها

    , صور سكس متحركة ,نيك بنت,قصص سكس ديوث, قصص سكس محارم,

    كلمة صاحبى علقت فى دماغى خصوصا ان خالتى سهير لما بتبات عندنا بتنام معايا فى سريرى استنيت الليل ييجى بفروغ صبر علشان الزق فيها زى الاتوبيس و احك لما انزل امى قالت لى يعنى ما خرجتش زى عادتك قلت لها مش قادر تعبان و هوب الليل جه و موعد النوم و امى جابت عباية نوم لخالتى تنام فيها دخلت عندى الاودة و قفلت الباب على نفسها و غيرت و طلعت كانت تقريبا لابسة العباية و تحتها الكلوت و الستيان دى عادتها مش اول مرة اشوفها كده بس دى كانت اول مرة تثيرنى و زبى بقى صروخ ارض جو فى هدومى دخلنا ننام جنب بعض انا نمت و اديتها ضهرى و هى نامت و اديتنى ضهرها طيظها كانت لازقة ف طيظى طرية و زى الملبن قلت لنفسى اسيبها ربع ساعة لما تنعس و بعد ربع ساعة


    , سكس اخوات, سكس اغتصاب, سكس اخ واختة, سكس ام وابنها,ءىءء ,قصص سكس,

    انقلبت على ضهرى و ايدى لمست طيزها ما اتكلمتش شوية شوية اديت لها و شى و لزقت زبى فى طيزها من فوق الهدوم و ظبطت نفسى ان زبى يبقى على خرم طيزها تمام و بدأت احك بالراحة علشان ما تصحاش فجأة لقيت ايدها ماسكة زبى انا اتخضيت قالت ما تخافش و مدت ايدها جوة البنطلون و طلعت زبى و شلحت العباية و قلعت الكلوت كل ده و هى ضهرها ليا و حطت زبى على كسها من بين رجليها من ورا و ضغطت عليه راح داخل كان كسها مزفلط و كانت مغرقة نفسها انا فضلت انيك فيها لحد ما نزلت جوة كسها بعد كده نمنا و الصبح قالت لم نفسك ف الاتوبيس ما تعملش فضايح زى امبارح و لو عاوز تنيك تبقى تيجى عندى ف البيت و من يومها و انا و خالتى سهير بنقضى احلى سكس مع بعض

    ,قصص سكس امهات,افلام نيك مترجمة. افلام نيك مترجم,brazzers, xnxx ,قصص نيك,عرب نار,





    تعليقك

  • سكس ام وابنها

    ,سكس مصرى. سكس ام وابنها, سكس امهات, افلام نيك عربى, تحميل افلام سكس, قصص سكس,
    انا ست عاديه بس بيقولو اني جميله جدا بيضه ملفوفه بزاز كبيره طياز طريه اتجوزت وسني 18 سنه وانا لسه في الجامعه اتقدم ليا واحد غني جدا كان اكبر مني بعشر سنين وكانت حياتنا طبيعيه والنيك عادي يعني انام علي ضهري وهو يركب فوقي ويدخل بتاعه في كسي ويفضل يدخله ويخرجه لحد ما ينزل لبنه في كسي وخلفت ولد وبعد سنتين خلفت بنت دلوقتي انا سني 45 سنه وابني 23 سنه وبنتي 21 سنه وطبعا الجنس في حياتي مالوش حب ااقصد مش بطلبه لان جوزي خلاص ضعف وبتاعه بقي مش بيقف وطبعا ابني زي كل الشباب عنده كومبيوتر وكمان بنتي وكل واحد منهم ليه حجرته المستقله وفي يوم كان ابني قاعد علي الكومبيوتر والكهرباء قطعت وبنتي في اليوم ده كان عند جدها لمده اسبوع وجوزي مسافر تبع شغله وكمان هيغيب اسبوع او اكتر بعد الكهرباء ما انقطعت قام ابني وقالي انا نازل يا مامي ااقعد مع اصحابي قولتله طيب يا حبيبي بس متتاخرش علشان تذاكر دروك قالي حاضر يا مامي وبعد ما نزل بحوالي عشر دقايق الكهرباء جت ولقيت

    ,سكس امهات مترجم. افلام نيك زنوج ,صور سكس. صور بزاز. صور سكس متحركة, صور سكس ساخنة, صور كس,
    والعب في الحلمات وابتديت اقرا الردود بتاعة ابني علي القصص وفوجئت ان ابني بيسال ازاي ينيك امه الي هيا انا ويوصف في جمالي وحلاوة بزازي البشه الطريه وهيجانه علي طيزي الطريه الي بتترج وانا ماشيه بصراحه لقيت نفسي بهيج اكتر والعب في كسي اكتر ولقيته بيقول ان نفسه يد زوبره الكبير في خرم طيزي طبعا انا عمري ما اتناكت من طيزي واستغربت لان مامتي قالتلي ان نيك الطيز مش كويس وبيجيب امراض لكن لقيتني ببل صباعي واحاول ادخله في خرم طيزي ولما صباعي دخل في طيزي حسيت بنشوه غريبه ولما طلعت صباعي من خرم طيزي علشان ابله تاني لقيت ريحته جميله وبتهيجني اكتر وانا في الحاله دي من الهيجان ضرب جرز الباب فقمت برعه وطفيت الكومبيوتر وعدلت هدومي وفتحت الباب لقيت ابني قالي مالك يا مامي منكوشه كده ووشك احمر انتي تعبانه يا حبيبتي قلتله شويه تعالي عوزاك في اودتي علشان اكلمك في موضوع قالي حاضر بس اغير هدومي ورحت دخلت اودتي وهو غير هدومه بس جاني بالكلوت بس وقالي ايوه يا حبيبتي عوزاني في ايه قلتله ااقعد جنبي وفعلا قعد وانا نايمه علي ضهري طبعا بقميص النوم وتحته سوتيان وكلوت قلتله انا فتحت الكومبيوتر بتاعك ولقيتك عامل مصايب قالي مصايب ايه قلتله انت يا ولد بتهيج عليا ده انا مامتك يصح كده كمان تقعد تتغزل في جسمي
    , سكس , افلام سكس, سكس حيوانات, سكس كلاب, سكس عربى, افلام نيك, سكس مصرى,

    تعليقك
  • نيك زوجة عمه الممحونه

    ,افلام سكس , سكس , سكس حيوانات, صور سكس , صور سكس اجنبى,صور نيك.

    عندما كان عمي في السجن كان عمري 22 عامًا وحكم عليه 5 سنوات بقضيه تتعلق بوظيفته ولديه زوجه عمرها 26 عاما اي تكبرني بثلاث سنوات اسمها ندى ولديه بنت عمرها 6 سنوات وكان زوجة عمي بيضاء وجمالها عادي وهي منقبه من عائله محافظه ولم اكن اهتم بها بسبب تشددها حيث انها دائما ترتدي جلبابا ولم اكن ارى انا وغيري حتى سوى كفي يديها ووجهها فقط وتكفل ابي واعمامي برعايتها هي والطفله وكونها لاتخرج من المنزل كلفت ان اصبح خادمها اجلب الاغراض والحاجيات لها حاولت التملص من هذه المهمة فنهرني ابي وقال اياك ان تنقص شيء عليهم اوتتهرب فصرت امر يوميا لتلبية متطلباتها فتكتب ماتريد على ورقه واخذ النقود من ابي اشتريهم واوصلهم اليها وكنت لااطيق النظر في وجهها فقالت لي حسام اشعر وكأنك متضايق من جلب الاغراض والمجيء عندنا فقلت لا شو هالحكي انا ملزوم فيكي لاتحكي هيك وكنت ادخل واسهر بشكل عادي ولم افكر بها مطلقا حيث كان لدي مايكفيني من
    ,صور سكس , صور سكس متحركة , عرب نار, سكس كلاب, صور نيك, قصص سكس, قصص نيك ,
    العلاقات وكنت اخاف من التعاطي مع هكذا نوع من النساء وفي احد الايلم طلبت بعض الاغراض وقالت لي اريد منك بعض افلام فيديو عربيه فقلت اي نوع بدك ايام زمان أو جديد فقالت لا يهم المهم بيسلوا بالليل ذهبت واشتريت الاغراض ومررت بصديقي بمحل الفيديو وطلبت منه كم فلم عربي فسألني وين ماعدنا نشوفك فقلت تركني بحالي ابي عملني اجير مرت عمي فضحك وقال عادي أنت واعي وبيأمن فيك واعطاني الافلام وذهبت عندها ناولتها الاغراض والافلام وقلت بدك شي غيروا المسا بمر لعندك فقالت يسلموا ايديك وعند المساء ذهبت اتفقدها ودخلت وجلسنا وشربنا شاي وقلت عجبوكي الافلام فردت ماشفتهم لحظه بحط فلم نتفرج عليه وادخللت فلم وبدأنا نتفرج فكان فلم عادل امام اسموا النمر والانثى فكان في بعض اللقطات بالفلم مص وتقبيل فتقدم الفلم للامام وانا كنت عادي ما افكربشي وصرنا نتكلم عن عمي واوضاعنا ثم ذهبت للبيت في اليوم التالي ناداني ابي فوجدت ندى زوجة عمي تجلس مع اهلي
    ,سكس حيوانات, قصص سكس, سكس كلاب, ءىءء, افلام سكس. افلام نيك,صور سكس متحركة.

    فقال بابا جهز حالك بكرا عندك سفر عالمدينه مرت عمك عندها زياره بالسجن لعمك وبس تخلصوا بتروح السوق معها بدها تشتري شويه اغراض وبتمروا على بيت عمك بدها تتطمن عالبيت وتنظفوا حيث ان عمي يمتلك بيت في المدينة وبتنماموا هنيك من وين اجتني هالشغله فقلت بابا وين بدي نام انا فرد علي بسخريه بالطريق حبيبي شورايك تنام مرت عمك لحالها بالبيت فضحكت ندى من قول ابي فقلت امرك بابا وذهبت اتمتم مستاءا وفي اليوم التالي سافرنا زرنا عمي في السجن وذهبنا إلى السوق باحد الكافتريات فقلت عندك مشكله ندخل نرتاح ونشرب شي فردت لا مافي مشكله دخلنا وجلسنا فطلبت كوبين عصيرلنا وكوب صغير للطفله وقعت عيني على احد البنات فصرت الطشها وكانت جالسه خلف ندى فانتبهت للموضوع وقالت استحي على حالك موعيب احترمني عالاقل أنت بلا زوء ونهضت وقالت يلا بدي امشي فحاسبت ومشينا وصرت اعتذر منها فقالت خلص مافي مشكل وصارت تشتري الاغراض لها وللصغيره دخلنا محل لانجري فطلبت ملابس داخليه لها واشترت بعض الملابس فقلت في نفسي يلعنك على هالزوق كيف عمي متزوجك مابعرف كون الملابس كلها قطنيه كملابس الرجال فجاتنا البنت يلي عم التبيع بالمحل بطقم كيلوت وستيانه مغريين لونهم احمر وقدمتهم لها واحرجتها وقالت مدام هدول بيلبقوا عليكي واكيد بيعجبوا زوجك الأخ هون افتكرتني زوجها فتجمدت بمكاني ولم انطق بكلمه فتداركت الموقف ندى وقالت شورايك حبيبي فنطقت بكلمة حلوين فاشترتهم ونظرت اليها فوجدتها مرتبكه ووجهها محمر وخرجنا ولم ننطق بكلمه وصلنا إلى البيت وتفقدناه وجلسنا فقالت انا اسفه ميشان يلي قلتوا احرجتني البنت فقلت عادي وسألتها ليش اشتريتي كل ملابسك قطنيه وما اشتريتي نفس هي الملابس فقالت لمين بدي البسهم عندي كتير وانهت الموضوع وصارت تنظف البيت فانتبهت ان بان شيء من رجليها اللمتلئين بالشعر فقرفت منها وفي المساء تناولنا العشاء ونما في اليوم التالي رجعناالى البيت لوصلتها وذهبت إلى منزلنا وفي المساء ذهبت اليها وجلسنا فقالت خليك مع الصغيره شوي بس اعمل دوش فقلت اوك وبعد شوي طلعت من الحمام ودخلت غرفة النوم تلبس ثيابها فخرجت للمطبخ لاحضر ماء فكان باب غرفتها مشقوق شوي فنظرت من الشق فوجدتها عاريه ولكن مقرفه رجليها بها شعر وكسها يغطيه الشعر وتحت ابطها فرجعت وقلت بنفسي يخرب بيتك ياعمي أنت متزوج رجال ولا مراه معقول بوقتنا هاذا في نسوان هيك شو بيهمني تصطفل وجاءت وصرنا نتكلم فسألتني ايمت بدك تتزوج ابوك من فتره قال بدوا يخطبلك فضحكت وقلت بس لاقي يلي ببالي بفكر بالموضوع فقالت شو شكلها يلي ببالك فقلت بدي مراه اجنبيه بعيش عمري مبسوط وطال النقاش وتجاوز الحدود المسموحه فقالت شو بفرق الجنبيه عنا قلت بكل شي أنقتها بلبسها وعطرها بمتعة النوم معها فقصدتها هي وقلت نسوانا هون لابيعتونوا باناقتهم ولا بلباسهم بتلاقي المرام متل الرجال كلها شعر فقالت سكر الموضوع فقمت
    , سكس حصان, سكس كلاب, عرب نار, صور نيك , صور سكس,


    تعليقك